Durant aquesta setmana cultural, els infants a P4 hem anat coneixent diferents jocs, tant per a realitzar a l’exterior com de taula, alguns dels quals no coneixíem. La sort ha estat compartir-los amb alguns familiars! Hem passat una estona molt agradable i divertida tot jugant al pica paret, les bitlles, les xapes, les anelles... A més, també hem aprofitat per a preguntar a les famílies a què els hi agradava jugar quan eres petites. Moltes ja coneixien aquests jocs, per allò de ser "tradicionals", i s'ho han passat realment bé tornant a ser infants. Ha estat molt divertit!
Famílies, moltes gràcies per la vostra participació!











Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada